CRM Nojavan Center

CRM Nojavan Center

CRM Nojavan Center

CRM Nojavan Center

فرآیند فروش و علت نیاز کسب و کار به نرم افزار CRM

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ب.ظ


فرآیند فروش در کسب و کار ها زمانی که به صورت خودکار انجام شود نتایج مثبتی برای کسب و کار دارد. که در ادامه برخی از این نتایج را ذکر می کنیم.

تیم فروش شما قادر به پیگیری و ارتباط با مشتریان در زمان مناسب هستند این موضوع تاثیر بیشتری روی مشتری دارد، تیم فروش می توانند برنامه کاری خود را برنامه ریزی کنند و به صورت خودکار انجام دهند بنابرین هرگز تماس یا جلسه ای را از دست نخواهند داد و مهم تر از آن مدیران فروش می توانید تمام فعالیت فروش را مشاهده و مدیریت کنید.

اطلاعات مشتری یکپارچه و متمرکز است
اطلاعات مشتری را می توانیم در وب سایت، یاداشت های فروش، ایمیل و اکسل تجزیه تحلیل و دنبال کنیم، زمانی که فرآیند فروش به روش های فوق دنبال می شود بسیاری از اطلاعات از بین می رود. ولی زمانی که فرآیند فروش به صورت اتوماتیک و خودکار انجام شود هرگز یاداشت یا تعاملی از مشتری را از دست نمی دهید.

زمانی که از فرآیند فروش خودکار در نرم افزار CRM استفاده می کنید، تمام اطلاعات مشتری مانند تماس، ایمیل، یاداشت ها، تعاملات و پی گیری ها و … یکپارچه و متمرکز هستند.

شناخت کامل از مشتری
داشتن پروفایل برای هر مشتری باعث شناخت مشتری می شود، با کلیک روی هر مشتری شما اطلاعات تماس، یاداشت هایی که از ارتباطات قبلی با مشتری دارید، ایمیل ها، پی گیری ها، علاقه مندی ها و تمام اطلاعات مورد نیاز برای پی گیری مجدد را دارید. با داشتن پروفایل مشتری و اطلاعات و شناخت کامل از مشتری شما می توانید محصولات مورد نیاز مشتری را معرفی کنید و مراحل فروش و ارتباط بلند مدت را قدم به قدم پیش ببرید.

تیم فروش هماهنگ و توانمند
راه حل اتوماسیون فروش باعث هماهنگی و همکاری تیم فروش و حتی همکاری و رقابت بین بخش فروش و تولید برای افزایش اثر بخشی می شود.

مدیران حتی قادر به گزارش گیری از عملکرد تیم فروش در دوره زمانی و مقایسه دو تکنیک فروش در کنار هم و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت و بهینه کردن فرآیند فروش طبق نقاط قوت هستید.

اتوماسیون فروش اطلاعات را از منابع مختلف جمع آوری می کند و تیم فروش شما را قادر می سازد که در زمان مناسب و با اطلاعات کامل، با مشتری ارتباط برقرار کند که باعث افزایش فروش و ایجاد روابط بلند مدت با مشتری می شود.

  • zahra moradi

پیاده‌سازی CRM

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی